Garanties en diensten

My Way Garantie
Elke My Way tweedehandswagen geniet van een garantie van minimum een jaar bij elk erkend My Way verdeler (met uitzondering van de onderneming in de zin van het Wetboek Economisch Recht, die het voertuig inzet voor het betaald personen-of goederenvervoer).
Deze dekt elke vorm van schade (wisselstukken en werkuren inbegrepen*) met uitzondering van slijtagestukken, stukken die deel uitmaken van een onderhoudsbeurt, schade na een carrosserieherstelling en accessoires.
Niet tevreden, geld terug-garantie :
Als uw voertuig om een specifieke reden niet aan uw verwachtingen voldoet, verbindt uw MY Way gecertificeerde gebruikte auto’s Distributeur zich ertoe het terug te nemen onder voorwaarden die:
- het voertuig wordt geretourneerd binnen 10 kalenderdagen vanaf de datum van daadwerkelijke levering.
- het voertuig heeft maximaal 500 kilometer afgelegd en bevindt zich in een toestand die strikt identiek is aan die waarin het zich bevond op de dag van feitelijke levering
- alle belastingen met betrekking tot de ingebruikname van het voertuig blijven verschuldigd door de klant
- de staat van het voertuig moet op carrosserie- en mechanisch niveau onberispelijk zijn
Uw garantie verlengen
Als u een My Way wagen koopt, heeft u tevens de mogelijkheid uw garantie te verlengen.
Deze verlenging bevat:
- De mogelijkheid om herstellingen uit te voeren in garantie bij de concessiehouder van uw keuze, aangesloten bij het netwerk van het merk van uw wagen.
- Een dekking tot 200.000 kilometers gedurende de volledige looptijd van de garantie, zowel voor particulieren als voor onderworpenen.
- Dekking in heel Europa.
- Een uitbreiding tot 3 jaar en maximaal 60.000 km.
*Het is moeilijk om een gedetailleerde opsomming te maken met alle mogelijke uitzonderingen. Het is dus belangrijk dat u informatie vraagt bij uw My Way concessiehouder.
Alle details over je garantie
1. Wettelijke garantie
2. Garantie
3. Uitsluitingen
Mobiliteitsgarantie
1. Uw Mobiliteitsgarantie (bijstand) 24 u/24
2. De tussenkomsten van uw Mobiliteitsgarantie in geval van pech
3. Wat zijn de uitsluitingen?
4. Slepen in België en in het buitenland
weCare
Hebt u een onderhoudscontract al overwogen?
Geniet zorgeloos van uw wagen met weCare.
Zorg ervoor dat u altijd in een goed onderhouden voertuig rijdt dankzij onze diverse onderhoudscontracten. Wij bieden een allesomvattend onderhoudscontract waarbij u kunt kiezen uit drie verschillende pakketten. Op die manier heeft u altijd de diensten die het beste aansluiten bij uw behoeften.
*Product afgesloten bij D'Ieteren Lease N.V. (filiaal van Volkswagen D'Ieteren Finance). Maatschappelijke Zetel : Leuvensesteenweg, 679 – 3071 Kortenberg – Belgïe - RPR Leuven 0402623937. D'Ieteren Lease N.V., (FSMA 20172A) is een niet verbonden agent van P&V Verzekeringen cvba (FSMA 0058).